
Servis strojů
Náš servisní tým pro zákazníky zajišťuje instalaci strojů, jejich uvedení do provozu a také zaškolení obsluhy. Dále poskytujeme nejen preventivní prohlídky strojů, ale i jejich opravy či seřízení a s tím související specifikaci a dodávku náhradních dílů. Diagnostiku a servis provádíme také formou vzdáleného připojení.
Naši technici jsou pravidelně školeni odborníky přímo od italského výrobce/dodavatele a jejich dlouholetá praxe je klíčem k udržení vašich strojů v perfektním stavu k vaší plné spokojenosti.
Kontakt na koordinátora servisu:
Tel.: +420 602 485 785 | E-mail: servis@panas.cz

Jak probíhá vyřízení požadavku na servis:
- Se svým požadavkem nás kontaktujte nejlépe prostřednictvím objednávkového formuláře.
- Písemně nebo telefonicky s vámi odsouhlasíme termín výjezdu servisního technika a způsob platby.
- Ve smluvený den vás bude kontaktovat servisní technik pro potvrzení přesného času svého příjezdu na místo provedení servisního zákroku.
- Na místě seznámíte technika s vaším požadavkem na zákrok, poté ho necháte pracovat.
- V případě, že servisní technik zjistí nutnost zajištění dalších náhradních dílů, provede na místě jejich specifikaci. Na základě té vás budeme kontaktovat s cenovou nabídkou, včetně možného termínu dodání dílů a s návrhem dalšího postupu.
- Po ukončení prací servisního technika si převezmete opravený stroj a odsouhlasíte Servisní protokol, kde je uvedeno: popis činnosti servisního technika, seznam použitých dílů, spotřeba práce technika, cestovní náklady.
- Platba za provedený zákrok proběhne dle předchozí domluvy.